Hej och välkomna till MayaLee Photography!

3

Jag har en hel trave med ramar, både gamla och nya som väntar på att få komma upp på väggen. Jag brukar köpa ramar på loppisar och sedan måla om dom. Den här ramen är från IKEA och jag har inte hittat något passande motiv än att sätta in. Så jag tog en bit tapet, den som vi använt till Mayas garderob, vi har lite bitar kvar, och så målade jag dit en trea. Trean får symbolisera att vi är tre i familjen.

I have a lot of frames that are waiting to get up on the wall. I buy frames at flea markets and then give them a new coat of paint. This frame is from IKEA and I used a bit of wallpaper that we used on Mayas wardrobe. The number three is symbolizing that we are three the family.


Mayas garderob

En tavelsamling i Mayas lekstuga

P.S Den här trean får också symbolisera Mars, jag har nämligen inte gjort någon framsida till min kalender än…
[© MayaLee Photography]

6 kommentarer:

Unknown sa...

Helt fantastisk nydelig! :)

Unknown sa...

Hei :)
Et lite spørsmål;
Hvordan får du knappene under innlegget til å vises?
Jeg lager de på instillinger, men de vises ikke på bloggen...hmmm

Ü Jeanette

ROOM AND SERVE sa...

Så coolt och du har en sådan känsla för färger :)

Karin A sa...

Håller med Helena om din känsla för färger! Härligt! Gillar både trean och den färgstarka tavelväggen.

Ha det gott!
Kram Karin

Bodil sa...

Smart och fint med återvinning! Jag älskar den där tapeten och är lite sugen på att välja den till Mejas rum. Hela Pip-kollektionen är fantastisk tycker jag. Hoppas du får en fin vecka med härlig vårsol på den näsa.

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vad fint, särskilt skåpet! Är helt kär i denna tapet och flera andra i kollektionen och kämpar dagligen med "problemet" att hitta någonstans att ha dem, än så länge blir det småbitar här och där men de ger glädje även där:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...